Søk
Meld farlege forhold
Mi side
Meny
Straumbrot og tryggleik
Hjelp ved straumbrotStraumbrotskartMeld feil og farlege forholdEltryggleikLinjerydding
Kunde og nettleige
NettleigeFaktura og betalingNorgesprisSmart forbrukRåd ved flyttingStraumstøtteLeveringspliktLinja-appen
Bygge og grave
Arbeid nær kraftlinjeGravemeldingByggestraumFor el-entreprenørarFor installatørarPrekvalifisering
Tilknytte og planlegge
Utbygging og prosjektFor grunneigarNy bustadNettplanleggingTilknyting til nettet
Om oss
Om LinjaBerekraftKarrierePressesenterNyheitsarkivKontakt oss

Meld farlege forhold
Vakttelefon 24/7: 05247

Faktura og betaling

Det skal vere enkelt å betale nettleiga. Her finn du informasjon om faktura, avtalegiro, e-faktura og andre spørsmål om betaling.

Kunde og nettleige
>
Faktura og betaling

Du kan få faktura via straumleverandøren din

Har du kraftleverandør som vi har avtale med, kan dei fakturere nettleiga for oss. Då går alt av betaling og spørsmål om abonnementet gjennom dei. Det er praktisk for deg.

Vi har for tida avtale med Fjordkraft, Fortum Strøm, Gudbrandsdal Energi, Lyse Energisalg, Midt Energi, Norgesenergi, NTE Marked, Trøndelagkraft, Volte, Å Strøm og Wattn . Vi kallar dette «gjennomfakturering». Dette blir gjort direkte av straumleverandøren, og du treng ikkje gjere noko.

Prisar, spørsmål og svar om nettleige

Finn informasjon på Mi side

Logg deg inn på «Mi side». Der finn du kopi av fakturaen din og du kan gjere avtale om betalingsutsetjing. Pass på at adresse, e-post og andre opplysingar alltid er oppdaterte.

Logg inn på Mi side

Bruk gjerne e-faktura eller avtalegiro

Viss du får nettleige-faktura direkte frå oss kan du gjerne bruke e-faktura eller avtalegiro. Då får du fakturaen rett i nett- eller mobilbanken din. Du får faktura på papir eller e-post dersom du ikkje er registrert med e-faktura eller avtalegiro, eller du har reservert deg mot e-faktura frå Linja. Papirfaktura er gebyrfritt frå oss.

Har du spørsmål eller svar for korleis du opprettar e-faktura eller avtalegiro? Sjå nettsidene til banken din eller informasjonen på efaktura.no.

EHF-faktura

Har du bedriftsabonnement? Vi kan tilby EHF-faktura. Ta kontakt med oss på kundeservice@linja.no.

Klager

Dersom du ikkje er einig i fakturaen du har mottatt må du ta kontakt oss så snart som råd. Det er enklast om du tek kontakt skriftleg, gjerne via nettskjemaet vårt på kontakt-sida under. Privatkundar kan sende klage til Elklagenemnda eller Reguleringsmyndigheten for energi etter kva saka gjeld.

Betalingsbetingelsar

Fakturaene er merka med betalingsfrist.

Fakturert gjennom kraftleverandør

  • Betalingsfrist: Sjå faktura frå kraftleverandør
  • Forsinkingsrente: Sjå faktura frå kraftleverandør
  • Purregebyr: Sjå faktura frå kraftleverandør

Fakturert direkte frå Linja

  • Betalingsfrist: 14 dagar
  • Forsinkingsrenta er regulert av forsinkelserentelova, med satser publisert av Finanstilsynet
  • Purregebyr er regulert av inkassoforskrifta §1-2
Kontakt oss
Eksterne lenker
Om e-faktura og avtalegiro
Strømpris.no: Alle straumleverandørar
Elklagenemnda
RME: Klage

Relevante sider

Nettleige
Straumstøtte
Mi side
Kontakt kundesenter
Vakttelefon 05247 (24/7)
StraumbrotskartNettleigeGravemeldingTilknyting til nettet
Linja AS
post@linja.no,
Org. nr.: 912 631 532
Se alle våre lokasjoner
PersonvernInformasjonskapsler
© 2025 Linja